Juan de la Rubia (orgue)
Dv, 09 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

L’organista Juan de la Rubia proposa un concert amb improvisacions a l’orgue per posar banda sonora a la projecció de la pel·lícula Faust, (1926) de Friedrich Wilhelm Murnau (1888-1931), inspirada en el mite de Faust d'acord amb la versió de Goethe. Juan de la Rubia és un dels instrumentistes més guardonats i reconeguts de la seva generació, especialment per les seves aportacions en quatre àmbits: la música per a teclat del Renaixement i el barroc espanyols, les grans obres del romanticisme, les seves improvisacions i les seves interpretacions de Bach. Actualment és professor a l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i organista de la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.