Oriol Mallart (baríton) & Carmen Santamaría (piano)
Dv, 11 de gener a Auditori Viader a les 20:00 h.

El cicle de l'aigua

Del cel al mar: un viatge musical per la natura

El concert és un recorregut per diversos elements de la natura, seguint el curs natural de l'aigua des de la seva precipitació al cel fins a la seva arribada al mar per  muntanyes, rius, llacs, boscos i camps durant les diferents estacions de l'any, en els quals han trobat inspiració molts compositors i poetes per expressar amor, dolor, il·lusió, pena, valentia o por. I també refugi davant de camins sense sortida. No se segueix un ordre cronològic ni per tipologia de peces, sinó que el programa flueix seguint l'ordre descendent que realitza l'aigua en la natura. Els espectadors es podran aventurar en una excursió que combina imaginació, vivències personals, música i poesia.

Interpretaran peces de Mompou, Schubert, Debussy, Toldrà, Mahler, Brahms, Wolf, Duparc i Fauré.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.