Travesías, de Associación Cultural la TEAdeTRO
Dc, 29 d'agost a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI DE L’OBRA

Alguna vegada heu hagut de deixar el que més voleu per seguir un somni impossible? Aquests personatges han estat obligats a fer-ho. Han hagut d’abandonar la seva terra, la seva feina i fins i tot la seva família… Acompanyats només d’una maleta en la qual guarden tots els seus records, emprenen la cerca d’un lloc on puguin refer la seva vida, aquesta vida que els ha estat arrabassada. Acompanyeu-los per descobrir allò per què realment val la pena lluitar.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

LaTEAdeTRO és una associació teatral sense ànim de lucre establerta a Rivas-Vaciamadrid (Madrid). Va ser fundada el 2012 i compta amb més de vint actors, molts dels quals formen part de les seves pròpies obres i d’altres, d’alguns curts o sèries filmogràfiques. LaTEAdeTRO produeix i distribueix tres grans obres i sis microteatres. Compta amb el seu propi equip tècnic especialitzat i pot representar les seves obres a qualsevol espai escènic.

Gènere: drama social

Durada: 90 minuts

Idioma: castellà

Més informació i entrades aquí