Tout ou rien, de Theatre 2000
Dv, 31 d'agost a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI DE L’OBRA

Tout ou rien. Un espectacle no verbal que s’explica per si mateix. Nou persones… fent cua. Per què? Per res. Per què? Ves a saber. Tots esperen el mateix? Segur que no! Estan callats… perquè no es coneixen i, sobretot, perquè no volen interactuar. Però el temps fa el seu paper. S’estressen, es posen nerviosos i es veuen obligats a interactuar… Els espectadors els observen en aquesta sala d’espera misteriosa i… els comportaments dels protagonistes els fan riure. Tots han vingut per «tot», però no passa «res». Tout ou rien, una història divertida sobre la (in)significança de la vida, una espècie de retrat de la condició humana.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

«Fo, Koltès, Savary, Ribes, Marthaler, Deschamps-Makeieff, Weiss, Feydeau, Penchenat-Scola, Gourio, Wouters, Sierens, Panizza són grans actors de què hem gaudit durant algun espectacle. Artísticament ens guia el perill. La incomoditat d’elegir l’alta qualitat. L’artesania progressiva cap a un millor teatre en cada etapa.»

En l’elecció del seu repertori, a Theatre 2000 sempre li ha agradat enfrontar-se a reptes i aprofitar l’important planter d’actors i actrius motivats per atrevir-se amb espectacles improbables i que rares vegades s’interpreten en l’àmbit professional per la quantitat de personatges i de recursos necessaris.

Ancorat fermament en el teatre actual que parla al ciutadà, Theatre 2000 ofereix espectacles originals, diferents, sempre alegres, en els quals l’actor i el públic sovint tenen el primer paper. El grup està integrat per uns quinze actors amb talent, que també són cantants i músics.

A Theatre 2000 hi regna l’autarquia. És una companyia no professional que produeix els seus espectacles i viu dels seus propis recursos. No té un lloc específic on representa els espectacles. Theatre 2000 és nòmada; tria on actua segons el tipus d’obra que representarà.

Gènere: comèdia

Durada: 75 minuts

Idioma: gestual

Preu: 5 €