ANUL·LAT. Concert de nadal a càrrec de Titon Frauca i Joan Sadurní
Dj, 13 de desembre a Altres espais a les 20:00 h.

El concert de Nadal de Titon Frauca i Joan Sadurní s'ha suspès per causes alienes a l'organització. Les persones que han adquirit entrades anticipades es poden posar en contacte amb la Casa de Cultura (info@casadecultura.org). Disculpeu les molèsties.

Aquest concert proposa un repertori de nadales de compositors de renom com Debussy, Faure o Ravel. També vol fer un homenatge a Joaquim Nin, Cristòfol Taltavull i Manuel Garcia per les seves harmonitzacions a nadales tradicionals.