Pianista sorpresa del 65è Concurs Internacional Maria Canals
Dv, 29 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

La Casa de Cultura acull per setena vegda un dels concerts d'un dels participants del 65è Concurs Internacional de Música Maria Canals, degà dels concursos musicals a l'Estat espanyol que té lloc al Palau de la Música. En el concurs hi participen joves talents del piano d'entre 18 i 30 anys procedents de tot el món. En aquesta edició han estat sel·leccionats 87 pianistes de 34 països.

El Concurs realitza les seves proves eliminatòries com la final, els tres concursants finalistes toquen amb la Jove Orquesta Nacional de Catalunya, al Palau de la Música Catalana.  Durant els dies que dura el concurs Barcelona es converteix en la Capital Mundial del Piano, i Girona té la sort de poder acollir un dels únics recitals que es fan fora de la capital.

Fundat el 1954 per la pianista i pedagoga Maria Canals i Cendrós, és el degà dels concursos musicals d'Espanya i un dels membres més antics de la Federació Mundial de Concursos de Música.

Després del recital la Confraria de Sant Jordi oferirà un refrigeri als assitents.

ENTRADA LLIURE (aforament limitat)

Organitza: Concurs Internacional Maria Canals
Col·labora: Reial Estament de Girona i Casa de Cultura