Joves connectats, els nous consumidors proactius digitals
En aquesta primera sessió, veurem quin canvi de paradigma comporta l’ús de les tecnologies 2.0 i quins són els efectes que té en el món del comerç, de l’empresa i en la societat en general. Parlarem de la psicologia dels nous consumidors (prosumers) i coneixerem com són els anomenats “nadius digitals” i quines són les claus per comunicar-nos amb aquesta generació: el “relat de marca”, la ludificació, el vídeo... i les noves eines i tendències. Aprofitarem per parlar sobre la utilització de les xarxes socials (Instagram, YouTube, Twiter...) en el món de la comunicació i el màrqueting.
Dolors Reig és llicenciada en Psicologia i màster en Multimèdia, Disseny i Desenvolupament Web, entre altres. És professora, conferenciant, consultora en diferents empreses, institucions, administracions públiques, universitats i escoles de negocis. Actualment és professora a la UOC, la UPF, Tecnocampus, etc. Dirigeix l’Acadèmia El Caparazón, dedicada a la psicologia i als mitjans socials. Els temes en els quals investiga, escriu, és formadora i consultora són la innovació social en els entorns col·laboratius, la dinamització de comunitats, sociologia de les xarxes socials, tendències a Internet, empreses 2.0, mitjans social, educació 2.0, innovació educativa, innovació social, cibercultures, psicologia social, màrqueting, comportament del consumidor...
DATA: Dimecres, 13 de març
HORA: 19.00 h
LLOC: Casa de Cultura de Girona
IMPARTEIX: Dolors Reig
INSCRIPCIÓ: Gratuïta (aquí)