ANUL·LADA. Visita teatralitzada "On són les claus de la Casa de Cultura", amb la Minúscula
Dj, 18 de juliol a Fundació Fita a les 19:00 h.
Dj, 05 de setembre a Fundació Fita a les 19:00 h.

Per assumptes familiars d'un dels actors ens hem vist obligats a anul·lar la visita guiada que tenia lloc avui dijous 18 de juliol a les 19 h. Posposem la data pel dijous 5 de setembre a les 19 h. Tindran prioritat a la inscripció els inscrits a la visita del juliol.

Hem perdut el clauer amb totes les claus de la Casa de Cultura de Girona! Ens ajudeu a trobar-lo? Recorrerem els espais més emblemàtics acompanyats d'una investigadora molt peculiar i coneixerem els secrets més amagats de la casa.

A partir de 4 anys.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA OBLIGATÒRIA