Flors de marge. Fotografies de Vicenç Rovira
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 09, 10, 13, 14, 15, 16 de maig
Sales d'exposicions - P1 a les 11:00 els dies 11, 12, 18, 19 de maig
Altres espais a les 10:00 els dies 17 de maig

A la a mostra s’exposen cinquanta fotografies de flors que es troben habitualment als marges dels camins. Flors que solen passar desapercebudes, però que si les observem amb deteniment ens adonarem que són tan boniques com les trobaríem en botigues especialitzades.

La sèrie consta de dues parts: a la primera, les imatges són de flors obertes i a la segona, de flors seques o pansides. En tots dos casos se’ns mostra la bellesa que podrem descobrir mentre passegem pels camins del nostre territori. Una bellesa que rau en la humilitat i la discreció d’aquesta presència que acoloreix i alegra les nostres passes.

LLOC: Sala d'exposicions (primera planta)

HORARI: De dilluns a divendres de 10 a 20h

HORARI ESPECIAL TEMPS DE FLORS: Dissabtes 11 i 18 de maig i diumenges 12 i 19 de maig d'11 a 18h.

Col·labora: INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona i Casa de Cultura