FangTEA't, autisme i fang
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 15, 16, 17, 18, 23, 24, 25, 26, 29, 30 d'abril

La mostra acull un sintètic però dens recull d’escultures fetes amb la terra com a matèria primordial. Aquesta exposició visibilitza trenta-vuit creadors que sorgeixen de la cantera de la Fundació Mas Casadevall, una entitat de referència que tracta els Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i on l’Art hi té un espai bàsic de transformació humana. Des de principis de 2018 els usuaris del taller de ceràmica de la Fundació Autisme Mas Casadevall han estat treballant una nova experiència sobre l'idea de donar-nos forma en ceràmica i el resultat es pot veure en aquesta exposició.

L'exposició es va inaugurar l'any passat  en el marc del 30è aniversari de la Fundació Autisme Mas Casadevall (1988 - 2018), una iniciativa privada sorgida per tenir cura de les persones afectades de Trastorns de l'Espectre Autista (TEA), millorant en tot moment la seva autonomia i independència. La fundació pren el nom de Mas Casadevall per l’espai que ocupa la seva seu des del 1988, una antiga masia del segle XVIII, situada al municipi de Serinyà (Pla de l'Estany). El taller de ceràmica és un dels més antics del centre, té el seu origen en desenvolupar la creativitat dels seus residents.

HORARI: De dilluns a divendres de 10 a 20 h, excepte dijous 18 d’abril obert d’11 a 14 h (festius tancat)

LLOC: Sala d'exposicions (primera planta)

ORGANITZA: Fundació Mas Casadevall i Casa de Cultura