Soroll blanc, amb Carol Duran
Dv, 10 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

Carol Duran (veu, violí i loops), Marta Roma (violoncel i veu) i Maribel Rivero (contrabaix i veu)

Soroll blanc  són cançons compostes per Carol Duran que barregen l’intimisme i la força del pop amb l’energia del folk. Cançons que expliquen  històries d’avui amb el regust d’ahir: històries crues, llegendes que reviuen al segle XXI, emocions que es desdibuixen. Un directe proper i fresc que barreja sense complexos la tradició i la contemporaneïtat. Cançons pròpies que es muden d’intimismes nu a l’energia del folk. Carol Duran ha format part de grups tan coneguts com La Carrau i Betzuca, i ha col·laborat amb Joan Dausà i els Tipus d’Interès, Pepet i Marieta, entre d’altres.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.