Muntatge floral "El Tarlà del carrer Argenteria i com convertir-se en heroi"
Altres espais a les 10:00 els dies 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 de maig

Quan la pesta negra havia confinat als ciutadans del carrer dels argenters entre dues plaques de canyes, de la més profunda desolació i tristesa en va sortir el Tarlà “El Boig”. Era un noi sense por, extravagant i molt àgil que amb els seus balls i cabrioles va aconseguir omplir de llum aquella foscor absoluta.

Amb aquesta mostra floral volem fer un homenatge a aquest personatge i amb ell a tots els herois quotidians. Persones que en els moments més foscos apareixen del no res per il·luminar-nos amb el seu altruisme, coratge i alegria.

ORGANTIZA: FANJAC i Casa de Cultura