Visita guiada a l'exposició "Flors de marge"
Dv, 17 de maig a Sales d'exposicions - P1 a les 19:00 h.

Coincidint amb “Girona Temps de Flors” el fotògraf Vicenç Rovira farà una visita guiada a l'exposició d'una cinquantena de fotografies de flors que es troben habitualment als marges dels camins. Són flors que solen passar desapercebudes però que si les observem amb deteniment ens adonarem que són tan boniques com les que trobaríem en botigues especialitzades.

Vicenç Rovira i Riera (Torroella de Montgrí, 1952) va començar a interessar-se seriosament per la fotografia el 1992, després de participar en un curs d’Ansel Adams. Ha continuat formant-se per mitjà de seminaris, de les universitats de Terrassa i de Girona, centres cívics, associacions fotogràfiques, etc., i ha après de fotògrafs reconeguts, com ara Humberto Rivas, Navia, Pep Bonet, David Airob o Manel Esclusa, entre d’altres. Fundador de l’Associació Amics de la Fotografia de Torroella de Montgrí, de la qual és president, organitza el programa d’exposicions del claustre de l’Hospital i diverses activitats, com el Festival de Fotografia “Mirades” o les beques que atorga l’entitat.

HORA: 19h

LLOC: Sala d'exposicions primera planta

ORGANITZA: INSPAI, Centre de la imatge de la Diputació de Girona i Casa de Cultura