Concert “Adagio del Concert d’Aranjuez”, amb Lisa (piano) & Carlos (guitarra)
Dj, 18 de juliol a Auditori Viader a les 20:00 h.

Lisa Challans és graduada en interpretació de piano i especialització en música de cambra al Conservatori de la Universitat de Columbia Britànica. Ha actuat a Canadà, Londres i gran part de la seva trajectòria musical l'ha dedicat a l'ensenyament del piano, la música de cambra i cor i ha desenvolupat estratègies i mètodes d'ensenyament de la música.

Carlos García-Benítez és graduat en Belles Arts i Música en l'especialitat de guitarra clàssica. S'ha dedicat a l'ensenyament i ha actuat a Estats Units i arreu d'Europa. Ha publicat tres llibres sobre l'estudi de la guitarra i molts treballs per al conjunt de guitarres.

El duet proposa un programa eclèctic amb peces d’Enrique Granados, Isaac Albèniz, Joaquín Turina, Máximo Diego Pujol, Joaquín Rodrigo, entre d’altres.

ENTRADES: 8 € (anticipades) / 10 € (taquilla)

ORGANITZA: Festival de Guitarra Girona - Costa Brava

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona