L'estrella sobrada, amb la Calamiclown
Dj, 29 d'agost a Auditori Viader a les 12:00 h.

SINOPSI

La feina de la secretària és perpètua: s’acumula i no s’acaba mai. Perpètua és també el nom del personatge que La Calamiclown presenta: ella mateixa es considera l’estrella del despatx de l’empresa Expodoc i vol compartir amb el públic la seva visió satírica del món de l’oficina. Parla, canta i desgrana les peripècies quotidianes de la seva vida laboral.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

La Calamiclown va sorgir l’any 2013, fruit de la voluntat de Sònia Esteba de formar la seva companyia de clown i comèdia, que compta amb la direcció d’Elisabeth Cauchetiez. El 2014 van estrenar Extemporani i van fer una trentena d’actuacions a sales petites de les comarques gironines i barcelonines. També han participat en festivals a Tel-Aviv (Israel), Lom (Bulgària), Puebla (Mèxic) i Galícia. L’estrella sobrada és la seva segona producció i, de moment, ja han fet vuit actuacions.

Gènere: clown-comèdia
Durada: 45 min