Mi problema es tu problema, amb Imperfeccionismo Mágico
Dc, 28 d'agost a Pati a les 23:30 h.

SINOPSI

Van estar junts només un cap de setmana. Però ell es va obsessionar en tornar a tenir-hi una cita: rondava el seu portal i li trucava insistentment. Un dia decideix presentar-se a casa seva per veure junts un partit de futbol i declarar-li el seu amor etern. No obstant això, les expectatives no sempre es converteixen en realitat i només troba una porta tancada i el carrer fred. Mentrestant, un veí hipercinètic programa el despertador a les 6.00 AM i tanca les cortines. Al cap d’unes hores, els sorolls del carrer el desperten. Molt ofuscat, s’aixeca i tots dos s’emboliquen en una discussió èpica.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Imperfeccionismo Mágico és una associació que té com a finalitat ser el punt de trobada per a la reflexió a través del teatre. La companyia es va fundar a finals del 2016 i se centra en la creació d’espectacles amb segell propi.

Lloc d’origen: Vitòria (País Basc)
Durada: 60 min
Idioma: castellà