Inauguració de l'exposició "Antoni Gaudí i el trencadís"
Dj, 12 de setembre a Sales d'exposicions - P1 a les 19:00 h.

L'exposició "Antoni Gaudí i el trencadís" mostra una sèrie de pintures inspirades en les obres dissenyades pels arquitectes modernistes Antoni Gaudí i Josep Maria Jujol, que van col·laborar durant un breu període de la seves vides.

La mostra, dins de la senzillesa de l'obra, intenta expressar l'admiració personal de l'artista Secundino López-Pousa (Santiago de Compostela, 1948) per l'obra de tots dos arquitectes, i convida, a través de les seves pintures, a recordar imatges del trencadís.

LLOC: Sala d'exposicions del primer pis i Aula A

HORA: 19 h