Concert "Variacions Goldberg", amb Andrea Turini (piano)
Dv, 28 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

Hammerklavier

Andrea Turini va completar els seus estudis musicals al Conservatori de Música A. Boito, de Parma, on es va graduar en piano sota la direcció de la professora Anna Maria Menicatti.

Posteriorment va assistir al curs de música de cambra a l'Ecole Normale de Paris obtenint el Diploma Superior amb la màxima puntuació i "menció especial del jurat" i es va perfeccionar amb pianistes de renom internacional, com Kostantin Bogino i Humberto Quagliata.

Turini ha estat guanyador de diversos concursos nacionals i internacionals, com el setè concurs internacional Città di Roma o l’onzè concurs internacional Gran Premi Ibla, on també va obtenir la menció especial per a les actuacions de Bach i Ravel.

La seva brillant carrera de concerts l’ha portat a actuar en les ciutats italianes més importants i a Espanya, França, Bèlgica, Alemanya, Suïssa, Sèrbia, Montenegro, Holanda, Israel, Àustria, Portugal, Noruega i Estats Units d'Amèrica.

Ha actuat en recintes prestigiosos com Carnegie Hall de Nova York, Auditorium RAI de Roma, Teatre Donizetti de Bergamo,  Auditorio Nacional de Madrid, Salle A. Cortot de París, entre molts altres.

Ha estat convidat a participar en importants festivals italians de música de cambra i a l’estranger (Brussel·les, Salzburg, Amsterdam, Berlín, Tel Aviv, Little Rock ...). Ha realitzat enregistraments de televisió per a Rai Uno i per a televisió i radio iugoslava, per a Radio Nacional d'Espana i ha gravat CDs amb música de Bach, Brahms, Rachmaninov i Ravel.

Mestre molt apreciat, és convidat a tota Itàlia per a classes magistrals i cursos d’interpretació; molts dels seus estudiants són premiats en concursos nacionals i internacionals.

Johann Sebastian Bach
“Variacions Goldberg”

ENTRADA: 10 €. Abonament tres concerts 25€ (reserva: opusartiscultura@gmail.com)

HO ORGANITZA: Opus Artis