Taller "Quan les paraules fan música", a càrrec de Clarart
Dj, 05 de març a Aula 4 a les 17:30 h.

En aquest taller jugarem amb el ritme, amb els sons i la rima, amb la forma... per experimentar amb les paraules i inventar versos i poemes. Aprendrem jugant, provant, observant i creant.

Investigarem al voltant de la poesia i els seus elements per adonar-nos que els poemes també són cosa de petits!

A partir de 4 anys

Clara Ribatallada, música i narradora, ha actuat amb els seus espectacles literaris a la Fira Mediterrània (Manresa), a la Fira d’Espectacles Literaris Litterarum (Móra d’Ebre), a la Setmana del Llibre en Català (Barcelona), al Festival Poesia i + (Caldes d’Estrach), a la Fira del Conte de Medinyà, a la Fête du Livre Vivant (Toulouges), al Saló Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa), al Festival Pirinenc de Literatures Infantils i Juvenils (Sort) i a un munt de biblioteques, teatres, places i escoles de tot Catalunya. El 2015 va guanyar el Concurs de Narració Oral Joan Bahí. També té formació en narrativa terapèutica i és educadora en el lleure.

INSCRIPCIÓ:gratuïta obligatòria aquí (aquí)