Conferència «La mort de la Verge, Caravaggio. Religiositat i forma» amb Albert Serra
Dll, 10 de febrer a Altres espais a les 19:00 h.

Albert Serra és director, productor i guionista. Llicenciat en filologia hispànica i literatura comparada per la Universitat de Barcelona. Debuta internacionalment al Festival de Cinema de Canes amb Honor de cavalleria que és considerada una de les millors pel·lícules de l’any per Cahiers du Cinéma (2006). Tres anys més tard estrena El cant dels ocells també al Festival de Cinema de Canes, que és seleccionada i guardonada a diversos festivals (Munic, Toronto, Vancouver, Londres, Mar del Plata, etc.). També guanya el Lleopart d’Or al Festival de Locarno (2013) per Història de la meva mort i el 2019 el premi especial del jurat de la secció Un Certain Regard del Festival de Cinema de Canes per Libertée.

El 2012 participa en la Documenta de Kassel i el 2015 és l’artista seleccionat per representar el pavelló català de la Biennale di Venezia Arte. S’han realitzat retrospectives de la seva obra als centres d’art més prestigiosos, entre els quals destaquen el Centre Pompidou de París i la Tate Modern de Londres.

Lloc: Centre Cultural La Mercè

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades