Conferència «El Saturn de Goya: l’ésser humà com a ésser finit» amb Joan-Carles Mèlich
Dll, 24 de febrer a Aula Magna a les 19:00 h.

Joan-Carles Mèlich és doctor en filosofia i lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona, on exerceix de professor de filosofia de l’educació. El seu pensament es caracteritza per la configuració d’una filosofia antropològica de la finitud. Ha estudiat les situacions límit, les expressions simbòliques, mítiques i rituals, la pedagogia de la memòria, la corporeïtat, la compassió i la crueltat.

Entre els seus llibres destaquen Filosofia de la finitud (2002), La lliçó d’Auschwitz (2004), Ètica de la compassió (2010), Lògica de la crueltat (2014), Contra els absoluts (2018) i La religió de l’ateu (2019), entre d’altres.

Lloc: Centre Cultural La Mercè

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades