Reobertura de l'exposició" Girona a prop del mar"
Dm, 02 de juny a Sales d'exposicions - PB a les 11:00 h.

Aquesta mostra de Modelisme Naval preten fer un recorregut en el temps de l'evolució que hi ha hagut en la navegació marítima, detallant els diferents tipus de construcció, des de la fusta al ferro i destacant els canvis estructurals de les embarcacions.

No és gens provable que els primers constructors navals, fa alguns milers d’anys, fessin algun tipus de model d’estudi previ a la seva obra. El que sí que podem creure és que els nens fessin vaixells de joguina o algun adult amb inquietuds artístiques fes un vaixell de fang o de branques amb sentit religiós o decoratiu. Sigui com sigui, dir que el modelisme naval és tan antic com la mateixa construcció naval no és una exageració. Aquesta mostra presenta el treball manual i mental que els membres del Club de Modelisme Naval de Girona han fet en els darrers anys treballant amb diverses tècniques i reproduint diferents tipus d’embarcacions.

HORARI: de dimarts a divendres d' 11 a 20 h i dissabtes d' 11 a 18 h (festius tancat)

LLOC: Sales d'exposicions de la planta baixa

ORGANITZA: Club de Modelisme Naval de Girona