Anul·lada: Inauguracio de l'exposició i Xerrada "La realitat de l'Abús Sexual Infantil. Eines per a la prevenció, sensibilització i detecció"
Dv, 06 de novembre a Aula Magna a les 19:00 h.

TABÚ, és una exposició formada per un conjunt d'il·lustracions amb l'objectiu  d'informar, prevenir, conscienciar i reflexionar sobre l'Abús Sexual Infantil existent a les nostres llars i al nostre entorn proper. La mostra, té per objectiu arribar a famílies, a professionals de la salut i de leducació i, sobretot, fer visible aquesta pandèmia silenciosa sense deixar de banda l'apoderament dels nens i les nenes.

Com a acte d'inauguració de la mostra es farà una xerrada a càrrec de la Doctora Marta Simó, pediatra i coordinadora de la Unitat Funcional d'Abusos a Menors (UFAM) del Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i Associació Reach Girona, que parlarà de "La realitat de l'Abús Sexual Infantil. Eines per a la prevenció, sensibilització i detecció".

També es comptarà amb la participació dels membres de l'Associació Reach.

TABÚ, forma part del primer projecte artístic de l'Associació Reach amb seu al Ripollès i Girona des del 2017. El recull d'imatges són fetes per Emma Morales Ruiz (1981), nascuda a Madrid, tot i que fa molts anys resideix a Irlanda. És una artista multidisciplinar que combina el seu treball de veterinària amb la seva passió: la pintura, el disseny i la sensibilitat per transmetre formes i perspectives del dia a dia. La seva mirada capta la realitat social i la transforma amb imatges de colors vius i línies elegants, el resultat són dibuixos d'una gran sensibilitat.

HORA: 19 h

LLOC: Aula Magna (primer pis)

ORGANITZA: Associació Reach