Representació de l’obra teatral «Isabel Cinc Hores», amb Carme Sansa i Antoni Strubell
Auditori Viader a les 19:00 els dies 15, 22, 29 d'octubre
Auditori Viader a les 19:00 els dies 07, 14 de novembre
Auditori Viader a les 18:00 els dies 02, 09 de gener
Auditori Viader a les 18:00 els dies 06, 13 de març

L’obra és un monòleg escrit per Toni Strubell i dirigit i interpretat per Carme Sansa. És una iniciativa d'Òmnium Cultural amb el suport de la Comissió de la Dignitat.

L’obra explica la lluita d’Isabel Vila, considerada la primera sindicalista catalana que va liderar la lluita contra el treball infantil i l’explotació de nens i nenes a les fàbriques i tallers de l’època. Aquest va ser el motiu del sobrenom “Cinc Hores”, el màxim d’hores laborals que va aconseguir que s’apliqués el treball infantil.

Preu: 15 € (IVA inclòs)

Venda anticipada: www.isabelcinchores.cat