VIRTUAL - Conferència «Rómulo Sans: l’art buit, la paraula que s’acosta», amb Lolita Bosch
Dll, 15 de març a Aula A a les 19:00 h.

La fotografia és un instrument subtil i necessari per denunciar les contradiccions de les societats contemporànies. Així ho va entendre Rómulo Sans, fotògraf català mort prematurament el 2019, que va practicar la mirada de l’outsider a les diferents ciutats on va viure.

Lolita Bosch és escriptora i activista per la pau. Formada en filosofia, viu entre Barcelona (amb un peu a l’Empordà) i Mèxic, on du a terme una intensa tasca de denúncia de la violència social en aquest país. Ha editat ficció i també assaig, amb llibres com Això que veus és un rostre (2004), Tres històries europees (2005), Insòlit somni, insòlita veritat (2007), Elisa Kiseljak (2010) i Ara escric (2011). Entén, practica i transmet l’escriptura i el pensament com a eines de pau i d’empoderament social. Premiada diverses vegades, ha impulsat projectes, col·lectius i campus d’acció social i d’escriptura a diferents països del món.

Podeu veure la xerrada en aquest enllaç.

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de Girona. Centre Cultural La Mercè i Casa de Cultura de Girona

Comissària del cicle: Cristina Masanés

Inscripció prèvia obligatòria. S'enviarà un enllaç a la plataforma Zoom el dia de l'activitat