Concert des de casa amb Lluís Casanova (clarinet)
Dv, 29 de maig a Espai virtual a les 20:00 h.

•   «Double» de la Partita n. 1 en si menor per a violí sol, BWV 1002, 4b, de J. S. Bach

•   Hommage à C. M. von Weber, de B. Kovacs, per a clarinet sol

«Amb aquest programa vull mostrar la versatilitat del clarinet. Primer, amb una mica de controvèrsia (especialment amb els companys violinistes), ja que interpretaré dos moviments de la primera Partita per a violí sol, de Johann Sebastian Bach. I segon, amb l’obra de Bélà Kovacs, mostrant un dels gèneres que més s’han escrit per a clarinet: el tema i les variacions. És un homenatge a Weber, un dels grans impulsors del repertori clarinetístic, i es basa en una introducció, un tema i cinc variacions, totes amb caràcters ben diferents.»

Lluís Casanova Martínez va acabar els estudis de grau superior a l’ESMUC l’any 2016, en l’àmbit d’interpretació clàssica i contemporània en l’especialitat de clarinet. Al juny de 2018 va acabar un màster en interpretació al Conservatori de Maastricht (Holanda) amb Roeland Hendrikx i va obtenir les màximes qualificacions finals, amb cum laude.

Enllaç al concert aquí (Estrena: divendres 29 de maig a les 20 h)