"Apiana't de mi" amb Xavi Lloses (recorregut sensitiu)
Ds, 03 d'octubre a Auditori Viader a les 18:00 h.

Apiana’t de mi és un recorregut sensitiu que proposa el pianista Xavi Lloses (Sant Feliu de Guíxols, 1976), també compositor i productor musical.

Imagina un reguitzell d'accions sonores insòlites al voltant d'un piano, on pilotes de ping-pong, cotxes teledirigits, vibradors... generen textures impossibles i absolutament hipnòtiques. Imagina després que el piano comença a cobrar vida a través de pedals i efectes i és amplificat i alhora aquest amplificador comença a deambular per l'espai projectant un feix de so que repica i rebota per l'arquitectura de l'espai.

Imagina a Xavi Lloses creant una música que sorgeix de tot això i et transporta i t'allunya, et rebrega i t'embolcalla, i amorosament et torna al lloc on t'havia trobat.

Durada: 40 m

Data i hora: Dissabte 3 d’octubre a les 18h i 19h

Aforament: 20 persones

Lloc: Auditori Josep Viader de la Casa de Cultura

Preu entrada: 5€ anticipada i 7€ a taquilla (15 minuts abans de l’inici del recorregut).

Compra l'entrada aquí