«La tecnologia ens farà lliures?» amb Bel Bosck
Dc, 30 de setembre a Aula Magna a les 19:30 h.

A la porta d’alguns dels seus camps de concentració, els nazis hi van inscriure la frase Arbeit macht frei, que en alemany vol dir «El treball ens farà lliures». Tenint en compte com les noves tecnologies han transformat i transformen les relacions laborals, dir que la tecnologia ens farà lliures no seria tan irònic, sarcàstic i fora de lloc com la frase que ens obre les portes del camp de concentració? Durant la conferència analitzarem algunes d’aquestes noves relacions i veurem si estan més a prop de la llibertat o de l’esclavitud.

Bel Bosck i Bagué, la literatura, el periodisme i el disseny gràfic es donen la mà amb la informàtica i la tecnologia, unes disciplines amb les quals l’autora ha estat vinculada des d’un punt de vista formatiu i laboral però també des de la reflexió i la investigació sobre aquestes eines ens afecten a nivell ètic i personal.

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona