Pedro Burruezo & Nur Camerata (en streaming)
Dv, 06 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

D'acord amb la resolució SLT/2700/2020, de 29 d'octubre, derivada de l'estat d'emergència sanitària produïda per la COVID-19, la Casa de Cultura de Girona es veu obligada a adoptar mesures per poder dur a terme el concert.

El proper divendres 6 de novembre a les 20 h podreu gaudir del concert amb Pedro Burruezo & Nur Camerata des de casa a través del canal de Youtube de la Casa de Cultura. El concert estarà disponible fins diumenge 8 de novembre a les 23.55 h. Cal comprar l'entrada com un concert habitual.

Pedro Burruezo (veu, percussió i guitarra), Robert Santamaría (qanum, santur i percussions), Jordi Ortega (violoncels i cors), Maria Kanaan (viola i cors) i Teo Granolleras (flauta travessera, viola i cors).

Al-Andaluz segle XXI

Arrel​

La formació liderada per Pedro Burruezo presenta un nou treball que dibuixa un recorregut musical des de l’època medieval fins a l’avantguarda. Una barreja de cants sufís amb aires flamencs, medievals, laments perses o melodies sefardites, entre d’altres. Les lletres s’interpreten en diversos idiomes: àrab, català o castellà. El grup compta amb una àmplia trajectòria sobre els escenaris d’arreu del país, on ha presentat els darrers treballs.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No hi haurà venda d'entrades abans de l'inici del concert.
  • No es retorna l'import de l'entrada.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aformaents en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als aforaments dels espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.