Inauguració a l'exposició "Corominas 50 anys d'art"
Dj, 22 d'octubre a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

Quim Corominas (Sarrià de Ter, 1951), de formació autodidacta, ha combinat durant anys la creació visual i la docència artística a Girona. El seu treball creatiu abasta pintura, cartells, obra gràfica i llibres artístics.

La Casa de Cultura de Girona juntament amb la Fundació Fita fan un recorregut compartimentat per més de mig segle per les invencions sobre tela i sobre paper d’un expressionista abstracte, un pintor nuclear, seriosament juganer, sense buits, de cromatismes insaciables, goluts, de traçats i tensions constructives, sovint gravitatòries: és l’obra de Corominas.

La mostra comissariada per Sebastià Goday es podrà veure a les sales d’exposicions de la planta baixa de la Casa de Cultura, a la segona planta i dins la Fundació Fita, així com també una petita mostra que tindrà lloc a la Casa Masó del 22 d’octubre al 5 de desembre.

HORA: 19 h

LLOC: Sala d'exposicions (planta baixa)

*Imatge: Detall de l'obra de Quim Corominas, Gènesi, 2001. Pintura acrílic/tela 160 x 180cm.