Performance "Accions" de Marina E. G.
Ds, 05 de setembre a Sales d'exposicions (PB A) a les 19:00 h.

En motiu dels actes pel dia internacional de l'art, Marina E.G farà una performance a la Sala d'exposicions de la planta baixa de la Casa de Cultura.

L'acció consisteix a prendre distància dels objectes per observar-los i tornar a ells amb la finalitat de dotar-los d'un nou significat fora del seu simbolisme original. Així doncs, consisteix a una acció en la qual l'artista empra, performativament, els objectes transicionals com a pura matèria per a l'experimentació i la creació.

Durada: 30 minuts

Lloc:  Sala d’exposicions de la Casa de Cultura (planta baixa)

Gratuït

Més informació de l'artista al web:  https://marinaeg.wixsite.com/marinaegart