VIRTUAL - Medicina amb Enrique de Álava
Dc, 25 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

De la mateixa manera que avui contemplem la praxi mèdica del passat amb els seus encerts i errors, en un futur immediat la medicina s’encaminarà al tractament personalitzat de la nostra salut, ja que es podrà comprendre la complexitat de la nostra realitat biològica i assumir que la malaltia és individual i que, per tant, la medicina ha d’adaptar-se a la persona.

Enrique de Álava és doctor en medicina i cirurgia per la Universitat de Navarra (1988) en la qual es va especialitzar en anatomia patològica i va obtenir el doctorat el 1993. Va realitzar la formació post-doctoral en el Departament de Patologia del memorial Kettering Cancer Center de Nova York. El 2003 es va incorporar en el Centre d’Investigació del Càncer de Salamanca com a investigador principal del Laboratori de Patologia Molecular. Actualment és investigador responsable de l’Institut de Biomedicina de Sevilla, director de la Unitat de Gestió Clínica d’Anatomia Patològica de l’Hospital Virgen del Rocio de Sevilla i professor titular vinculat d’anatomia patològica de la Facultat de Medicina de la Universitat de Sevilla.

Inscripció prèvia obligatòria

Ho dirigeix: Juan Jesús Aznar

Enllaç al Zoom: https://zoom.us/j/97756776327?pwd=N2NZTktSQ3ZxNjU2Si95blRRWVFkUT09

ID de la reunió: 977 5677 6327