Presentació llibre "Jo també hi era. Memòries polítiques", de Joan Vidal i Gayolà
Dv, 16 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Presentació de llibre de memòries polítiques de Joan Vidal i Gayolà, primer president democràtic de la Diputació de Girona i conseller de Governació de la Generalitat, entre 1980 i 1982, en el primer govern presidit per Jordi Pujol. Ha estat president del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana, i president de l'Obra del Ballet Popular.

Hi intervindran Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona, Joan Vidal i Gayolà, autor del llibre, Jordi Grau, periodista, i Àngel Madrià, director d'Editorial Gavarres.

Inscripció prèvia obligatòria: info@grupgavarres.cat // 972 46 29 29

Ho organitza: Editorial Gavarres