Concert improvització «Verba Volant», amb Oriol Sauleda (poesia i veu), Marcel·lí Bayer (música) i Ariadna Sarrats (dansa)
Dj, 18 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

El poeta Oriol Sauleda i el músic Marcel·lí Bayer fan volar l’espectador cap a territoris inexplorats però coneguts per tothom. Aquest cop, també comptaran amb la ballarina Ariadna Sarrats. Què vol dir la bellesa? Quines imatges sortiran? Quina música se’ns emportarà? Ningú no sap què passarà. Espai lliure de grisa realitat. Banda ampla per somiar.

Oriol Sauleda fa poesia improvisada, sense pensar-s’ho. Té fars com la «paraula viva» de Maragall o el Happy new ears de Cage. Ha editat algun llibre: El Paller Viena (2018, Premi de Poesia Martí Dot) i algun CD. No busca camins: se’ls inventa, com tothom.

Marcel·lí Bayer és músic, actiu en el jazz i les músiques improvisades. Toca tota mena de saxofons, clarinets, flautes i instruments electrònics. Ha publicat els enregistraments Two horses, Tàlveg o Nonitz Featuring Lee Konitz.

Ariadna Sarrats està formada en dansa clàssica, tradicional i contemporània. Des de 2011 s’ha centrat en la pràctica de la dansa d’improvisació. També està implicada en la promoció de la dansa i en l’aplicació de tècniques corporals al benestar comunitari.

Inscripcions exhaurides.

L'activitat es podrà seguir en línia en aquest enllaç.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Hi col·labora: Institució de les Lletres Catalanes