VIRTUAL - Conferència «L’Escola d’Atenes de Raffaello Sanzio o la paraula com a valor», amb Joan Manuel del Pozo
Dll, 08 de febrer a Aula Magna a les 19:00 h.

Una de les obres pictòriques més rellevants sobre el món antic convida a la reflexió a l’entorn del diàleg i la paraula com a valors específicament humans. Un dels grans temes de la filosofia.

Joan Manuel del Pozo és doctor en flosofia, professor emèrit de la Universitat de Girona i síndic d’aquesta mateixa universitat. Va ser membre cofundador i director de l’Observatori d’Ètica Aplicada a l’Acció Social, Psicoeducativa i Sociosanitària. En la seva llarga trajectòria política, ha estat conseller de la Generalitat de Catalunya. És autor de llibres d’assaig sobre filosofia social i política, ètica i educació.

Inscripció prèvia obligatòria aquí.

S'enviarà un enllaç a la plataforma Zoom el dia de l'activitat

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de Girona. Centre Cultural La Mercè i Casa de Cultura de Girona

Comissària del cicle: Cristina Masanés