VIRTUAL - Conferència «La justícia invocada: Judit decapitant Holofernes d’Artemisia Gentileschi», amb Lluïsa Faxedas
Dll, 01 de març a Espai virtual a les 19:00 h.

S'enviarà un enllaç a la plataforma Zoom 30 minuts abans de l'inici de la conferència.

Qui millor per invocar la justícia que una de les pintores silenciades pel relat de la història? A les seves mans, una de les escenes pictòriques més representades de l’Antic Testament activa el debat sobre la justícia possible.

Lluïsa Faxedas és professora d’història de l’art contemporani de la Universitat de Girona i coordinadora del Màster en Turisme Cultural. Va ser també regidora de Cultura a l’Ajuntament de Girona, i ha estat curadora d’exposicions en institucions com el Museu d’Art de Girona i el Museu d’Art de Sabadell. Entre les seves publicacions destaquen textos sobre el feminisme en art i sobre l’art del segle xx.

Podeu seguir la xerrada en aquest enllaç.

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de Girona. Centre Cultural La Mercè i Casa de Cultura de Girona

Comissària del cicle: Cristina Masanés