Taula rodona "Què significa ser bombera?" en el marc del "Dia de la Dona"
Dll, 08 de març a Aula Magna a les 17:00 h.

"Què significa ser bombera?" És el títol que porta la ponència representada per 5 bomberes de la Generalitat. L'objectiu principal d'aquest acte és descobrir com viuen elles aquesta professió tot fent-nos saber quin és el seu punt de vista sobre varis temes que sovint estan carregats de prejudicis i estereotips, com ara: l'accés al cos, l'evolució de la professió, la societat i la professió, la gestió de les emocions.

Organitza: Tallem pel Dret

Aforament limitat. Inscripció prèvia: tallempeldret@gmail.com