Conferència "Portes i finestres: la pedra de Girona a l’arquitectura civil d’època medieval i moderna", a càrrec de Jordi Sagrera
Dj, 13 de maig a Aula Magna a les 19:00 h.

Especialment entre els segles XIII i XV, les pedreres de Girona van exportar arreu dels dominis de la corona d’Aragó elements prefabricats destinats a tota mena d’edificis. A partir d’exemplars conservats, es proposa una visió general i cronològica de les manufactures seriades en pedra de Girona destinades a l’arquitectura civil.

Jordi Sagrera (Girona, 1965) Doctor en història. Des de la universitat de Girona, s’ha dedicat a la recerca i difusió de l’arqueologia ibèrica, romana i medieval.  Destaquen els estudis sobre la història urbana de Girona, Besalú i Santa Pau.

Organitza: Amics del Museu d'Art de Girona

Activitat gratuïta. Aforament limitat. Imprescindible reserva prèvia (indicant nom, cognom i DNI): amicsmda@gmail.com / 972 22 47 66 / whatsapp 690 340 389