Visita teatralitzada "On son les claus de la Casa de Cultura"
Dj, 22 de juliol a Aula Magna a les 19:00 h.

Hem perdut el clauer amb totes les claus de la Casa de Cultura de Girona! Ens ajudeu a trobar-lo? Recorrerem els espais més emblemàtics acompanyats d'una investigadora molt peculiar i coneixerem els secrets més amagats de la casa.

Visita a càrrec de la companyia la Minúscula.

La Minúscula és una companyia de teatre professional que es dedica a la creació i distribució d’espectacles des de fa més de 15 anys! Gairebé totes les propostes que du a terme són de petit format. Tot i així, una de les caracterí́stiques del grup ha sigut la realització d’espectacles a mida, cosa que ha implicat la creació també d’obres de gran format, en espais ben diversos així com en exteriors i localitzacions ben poc convencionals.

*AVÍS. Les places estan exhaurides però us podeu inscriure a la llista d'espera i si queden places lliures us avisarem.

A partir de 4 anys.

Inscripció gratuïta obligatòria (infants i adults).