Projecció i col·loqui del documental «El Ter al límit. L’aigua a Catalunya, una qüestió de país».
Dj, 10 de juny a Aula Magna a les 19:00 h.

La iniciativa s’emmarca en el projecte Girona, regió sensible de l’aigua, que financien conjuntament el PO FEDER de Catalunya 2014-2020 i la Diputació de Girona. Hi intervenen: Montse Mindan, diputada de Programes Europeus de la Diputació de Girona; Francesc Camps, IRTA; Pere Pons, Junta Central d’Usuaris de l’Aigua del Baix Ter; Joan Pujol i Xavier Quintana, Universitat de Girona.

HO ORGANITZA: Diputació de Girona