Presentació del disc «Kiribati», de Guillem Roma Trio
Dg, 20 de juny a Pati a les 12:00 h.

Concert vermut de molt bon rotllo. L'últim disc del músic manlleuenc Guillem Roma és una explosió d'energia tropical carregada de sensibilitat i optimisme, amb cançons amb missatge. Kiribati és un arxipèlag d'illes del Pacífic, un paradís al mig del no res i el primer país que quedarà submergit sota el mar pel canvi climàtic. Un fil conductor que uneix les onze cançons que conformen aquest disc, que ens recorda que necessitem lluitar contra l'emergència climàtica.

DIA: Diumenge 20 de juny

HORA: 12.00 h
LLOC: Pati de la Casa de Cultura
ENTRADA: 3 euros (www.festimams.cat)