Hora del conte «La dona dels nassos», de Marina Montenegro
Dj, 07 d'octubre a Aula 4 a les 17:30 h.

A càrrec de Margarida Falgàs i Marina Montenegro.

Hi ha qui diu que l'Home dels Nassos és una llegenda... El que és ben cert és que l'Antònia té una nàpia gegant. A vegades n'està fins als nassos, però, ep! També té els seus avantatages.

La segona edició del Il·lustramons presenta la il·lustradora gironina Marina Montenegro, guanyadora del VI Concurs Modest Prats d’Àlbum Infantil Il·lustrat de la Fira del Conte de Medinyà (2020), amb la publicació La dona dels nassos.

La narració del conte anirà acompanyada de la il·lustració en directe.

Recomanat a partir de 5 anys

Inscripció gratuïta obligatòria