Concert «Nunavut», amb Silvie Rothkovic i Jan Garrido
Dv, 25 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

Silvie Rothkovic (poesia i piano) i Jan Garrido (veu i guitarra)

Nuvanut és un territori al nord del Canadà que dona nom al disc de la poeta Silvie Rothkovic i el músic Jan Garrido (Xiula) i alhora és el paisatge imaginari comú que envolta el projecte. En aquesta ocasió es presenta en un format que fusiona recital i música, amb Silvie als teclats i Jan a les veus i les guitarres, reinventant les cançons d’Hotel Iglú (autoeditat, 2021) en diàleg amb el poemari Als llacs (LaBreu, 2021). La proposta ens permet acostar-nos a la veu poètica de Silvie Rothkovic, molt particular i allunyada de la tradició més nostrada, amb referents del món de la música i de l’art del segle xx.

El viatge s’inicia quan Garrido va musicar un dels poemes de Rothkovic i de seguida van veure que casaven molt bé i creaven un imaginari comú en relació amb la nostàlgia dels pobles nevats. Hotel Iglú explica la història de Peter Freuchen, quan va quedar atrapat en un iglú rodejat de llops, i ens transporta a un paisatge nòrdic, nevat, sense llum a l’hivern però amb un refugi enmig d’un mapa borrós.

Podeu consultar més informació sobre el projecte a la pàgina web www.nunavut.cat

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inscripció gratuïta obligatòria