VI edició "E" de floreix la Lletra. Cicle cultural de conferències i activitats interdisciplinàries
Dj, 28 d'octubre a Auditori Viader a les 18:00 h.

Partint de la revisió de les anteriors edicions i sota el lema "renèixer" s'enfoquen nous reptes i visions.

La reflexió i el debat amb altres disciplines i autoritats convidades s'iniciarà amb les conferències:

- "La lletra Damassiana: del brodat a l'ordinador" de la Dra. Cristina Simon
- "Lletra, traç, sentiment i, sobre tot, paraules" del Dr. Jesús del Hoyo Arjona

Conclourà la jornada el recital "Torna el somriure com el sol", reflexió musical de la soprano Olga Miracle i de la pianista Maria-Neus Devesa.