Lliurament dels premis Projecta't
Dv, 28 de gener a Auditori Viader a les 18:00 h.

La Diputació de Girona convoca anualment els premis Projecta’t amb l’objectiu d’impulsar la projecció d’empreses joves de les comarques gironines.

Els guardons s’adrecen a empreses i autònoms del territori i premien les deu iniciatives empresarials amb més potencial de creixement i amb la finalitat de millorar-ne la competitivitat.

Els guanyadors obtenen l’assessorament especialitzat d’experts que, al llarg de sis mesos, els ajudaran a definir i a desenvolupar l’estratègia empresarial en l’àmbit que necessitin.

Ho organitza: Diputació de Girona