Conferència «Muntadas: “La siesta, The Nap, Dutje”. El treball i el govern de la vida», amb Ester Jordana
Dm, 15 de febrer a Aula Magna a les 19:30 h.

Una butaca, un llençol i la projecció d’un vídeo centren la proposta de Muntadas sobre la noció del descans en un món exclusivament guiat pel model productiu. Aquesta instal·lació d’un dels artistes conceptuals catalans de llarga trajectòria ens interroga sobre el valor que atorguem avui a conceptes com treball i vida.

Ester Jordana és professora de l’Escola Massana d’Art i Disseny de Barcelona (UAB) i professora col·laboradora a la Universitat Oberta de Catalunya. És llicenciada en psicologia per la Universitat Rovira i Virgili i llicenciada i doctora en filosofia per la Universitat de Barcelona, amb una tesi sobre Michel Foucault. S’ha especialitzat en l’estudi de Foucault i el pensament crític contemporani. També ha publicat el llibre Michel Foucault: Biopolítica i governamentalitat (Gedisa, 2018), en el marc de la col·lecció «Pensament Polític Postfundacional».

Lloc: Centre Cultural La Mercè

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Coodina: Cristina Massanés

inscripcions a girona.cat/cultura