Concert «La Setmana Santa de la Girona barroca»
Dg, 12 de desembre a Altres espais a les 19:00 h.

Torna el tradicional concert de Música Antiga de Girona. Enguany es podran escoltar partitures inèdites de l’arxiu musical de la Catedral de Girona cantades entre 1682 i 1774, per a quatre veus i contínu. Els seus autors són: Francesc Soler, Josep Gaz i Manuel Gònima. Direcció a càrrec de Marc Díaz.

A les 18.00 h tindrà lloc al presentació del concert a una aula del mateix centre.

Lloc: Auditori de La Mercè (Pujada de la Mercè, 12, Girona)

Inscripció prèvia a: www.entrapolis.com (Secció Música)

Entrada lliure (taquilla inversa)

Ho organitza: Música Antiga de Girona