Petit concert en directe i presentació del catàleg "Quan els arbres deixaren anar la nit" d'Àlex Nogué
Dv, 11 de febrer a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

Alex Nogué (Hostalets d'en Bas, 1953) va guanyar el primer premi de la IX Biennal d'Art de Girona el 2017 amb "Boix" una peça que tenia com a protagonista un arbre, en aquest cas un boix. L'arbre sovint és central en els seus treballs, així com l' ús metafòric de referències paisatgístiques és constant en Nogué.

“Quan els arbres deixaren anar la nit”, és un projecte derivat d'aquella IX Biennal d’Art, que fa referència als moments singulars de canvi, amb una inevitable al·lusió als temps presents, i al mateix temps estableix un paral·lelisme amb el procés de creació artística.

S'ha editat un catàleg del muntatge i es presentarà a la sala d'exposicions a càrrec del mateix artista Àlex Nogué i un dels autors dels textos de la publicació, Àlex Mitrani. L'acte es complementarà amb  l'actuació en directe de Daniel Lumbreras qui ha composat una peça musical amb guitarra i veu per a la peça que segueix una  procés de creació semblant al d’Àlex Nogué i inspirat amb la mateixa idea, però treballat amb independència per tal que  imatge i so es contraposin amb autonomia en el mateix espai i generin un tercer significat. Pots comprar el catàleg aquí.

PRESENTACIÓ DEL CATÀLEG i PETIT CONCERT EN DIRECTE: 11 de febrer a les 19 h

COMPRA EL CATÀLEG DE L'EXPOSICIÓ: preu 20 euros  AQUI

EXPOSICIÓ:

HORARI: de dimarts de divendres d' 11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h

LLOC: Sala d'exposicions de la planta baixa