Concert de piano amb Soo Jin Cha
Dv, 11 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

HAMMERKLAVIER

SOO JIN CHA (piano)

Soo Jin Cha ha guanyat nombrosos concursos internacionals. Va estudiar a la Universitat de Música i Belles Arts de Viena i a la de Hannover, on ha obtingut els diplomes amb les més altes qualificacions. Ha estat convidada a actuar a les més prestigioses institucions i com a solista de nombroses orquestres internacionals.

El repertori inclou obres de Bach, Schumann i Chopin.

Ho organitza: Associació Cultural Opus Artis

Preu entrada: 10 € / concert
Abonament 4 concerts. 35 €
Reserves de plaça per correu electrònic: opusartiscultura@gmail.com

Les entrades també es podran adquirir el mateix dia del concert, des de mitja hora abans del mateix.
(Aforament limitat, segons normativa COVID vigent)

Més informació: www.hammerklavier.org