Conferència «L’aprenentatge automàtic com a eina d’enfortiment de les finances», Jordi Nin
Dj, 19 de maig a Aula Magna a les 19:30 h.

L’ecosistema financer actual és un negoci únicament basat en el processament d'informació digital, on l’ús adequat de la informació habilita el funcionament correcte de tots els seus serveis, com ara el pagament amb targeta de crèdit, els models de risc o els assistents financers personals. En els darrers anys la irrupció de la intel·ligència artificial, i en concret de l’aprenentatge automàtic, ha estimulat l’aparició de noves aplicacions en aquest sector, com els assistents de veu (chatbots) o els contractes intel·ligents, entre d’altres. En aquesta conferència es descriurà com l’aprenentatge automàtic està revolucionant el món de les finances i quins són els avantatges i els riscos.

Jordi Nin és doctor en ciències de la computació per la Universitat Autònoma de Barcelona i professor d’analítica de negoci a ESADE des de 2019. La seva recerca gira al voltant de la intel·ligència artificial, concretament de l’estudi de l’aprenentatge automàtic i les seves conseqüències socials.

Inscripció prèvia obligatòria

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona